سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ولایت بهار

جمعه 23 تیر گردهمایی برگزار شد که با همه ی همایش ها فرق داشت ؛ چون برای حمایت از مردی بود که با همه فرق داشت . مردی از جنس مردم که جنسش انحراف دارد از بت های کوچک و بزرگ . تفاوت اساسی این همایش "فوق مردمی" بودن این همایش و عدم ریخت و پاش های مراسمات مشابه بود . بهترین شاهد مردمی بودنش هم پرداخت هزینه های غذا و سایر مخارج توسّط شرکت کنندگان بود ؛ [راستی مگر احمدی نژاد غیر از مردم حامیان دیگری هم دارد که لازم باشد برای اثبات مردمی بودن این همایش دلیل بیاوریم ؟؟؟!]

ده ها وبلاگ نویس حامی گفتمان انقلاب اسلامی از نقاط دور و نزدیک ایران اسلامی در این همایش ملّی شرکت کردند  . در این جلسه راهکارهای اخلاقی مقابله با بی اخلاقی برخی افراد و جریانات مخالف دولت(بخوانید معاند ملّت) بررسی شد . همچنین شرکت کنندگان در این همایش تصمیم گرفتند تا از دولت اسلامی شان – که گویای مشغله ی خدمت به ملّت آن را از پاسخ گویی به تهمت ها و کینه توزی معاندان باز داشته- هرچه بیشتر حمایت کنند ؛ تا مبادا انقلاب اسلامی که با تلاش های شبانه روزی دولت های نهم ودهم و حمایت های پیدا و پنهان امام خامنه ای  به ریل اصلی خود بازگشته بود دوباره  به دست نا اهلان از مسیر منحرف شود .

به نظر می رسد با ظرفیت اجتماعی فوق العاده ی جریان حامیان دولت عدالت محور ، برگزاری چنین جلساتی می تواند تأثیرات فوق العادهای در عرصه ی سیاسی – فرهنگی ایران داشته باشد .

به امید امتداد ولایت امام خامنه ای حکیم و مهرورزی دولت عدالت محور تا ظهور انسان کامل . . .


ارسال شده در توسط بهاری

جنبش وبلاگی خدا قوت مردمی نژاد

وبلاگ-کد لوگو و بنر