سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ولایت بهار

سایت خبری علف در مطلبی که در رأس اخبار خود قرار داده است دست به اقدامی عجیب زده و در مطلبی کاملا "سیاسی کارانه" وزیر آموزش و پرورش را به روش نیمه مستقیم(!) به اهانت به افکار عمومی متّهم نموده است ! عجیب تر اینکه اساس همه ی تهمت های روا داشته شده در این مطلب تنها یک موضوع و آن هم عذر خواهی آقای وزیر(اشتباه نکنید ! به خاطر عذرخواهی وزیر ؛ نه عدم عذرخواهی او !) از حادثه ای است که به نظر می رسد مقصّر و یا حداقل مقصّر اصلی آن ایشان نباشد !

این سایت در اشاره به عدم تقصیر وزیر در این حادثه نوشته است " کناره گیری لزوما به معنای قبول تقصیر نیست ؛ لیکن احترام به عموم و ابراز همدردی و نوعی پاسخگویی و التیام نهادن به احساسات جریحه دار شده و آسیب دیده عموم است والا همه می دانند که ممکن است یک مقام مسئول رده بالا نقشی هم در حادثه نداشته باشد .

البته به نظر می رسد در صورت استعفای وزیر، سایت علف اوّلین ویا حداکثر دوّمین(هیچ وقت تابناک و خبرآنلاین و ... رو دست کم نگیر!!!) سایتی باشد که دولت را به بی ثباتی در مدیریّت متّهم کند و رئیس جمهور را مسئول عواقب آن بداند !

این سایت در ادامه چند مدیر ژاپنی را که پس از آسیب ناشی از سونامی در برابر روستائیان خم شده اند را به عنوان الگوی مدیران معرّفی کرده است !

 


ارسال شده در توسط بهاری

مدّتی است صداوسیما راهبردی را پیش گرفته که در نتیجه ی آن به قول آقای شریعت ؛ وقتی پای بحث ها و مناظراتش می نشینی ، گمان می کنی در کشور چیزی به نام دولت وجود ندارد ! امّا در مقابل به هنگام پاسخ گویی ، قوّه ای غیر از قوّه ی مجریه وجود ندارد ! در حقیقت صداوسیما وظایف ریاست جمهوری را برای رئیس جمهور قائل است امّا در مقابل ساده ترین حقوق رئیس جمهور مثل حقّ حرف زدن را محترم نمی شمارد . وما به این می گوییم ، ظلم .

(در این قسمت باید تصویری از دکتر احمدی نژاد نمایش داده می شد که گویا پارسی بلاگ مشکل داره !!!! کم کم دارم به این نتیجه می رسم که یکی از اشتباهات بزرگ زندگیم این بوده که تو پارسی بلاگ وبلاگ ساختم !)

ما راه تو را راه علی(علیه السّلام) می دانیم          در راه تو مدّتیست هم پیمانیم

بر رغم گزارش دروغ "سیما"          ما پای شما ، خادممان ، می مانیم


ارسال شده در توسط بهاری

دلی که بی قراره . . . تو آسمون کربلا پر در میاره . . . گاهی میره تو میدون . . . می بینه یه بابای پریشون . . . کنار گل پرپرش . . . اکبرش . . . زمین گیره . . . دیگه از زندگی سیره . . . داره از غصّه می میره . . . صدا میزنه : . . . جوانان بنی هاشم بیائید/علی را بر در خیمه رسانید/خدا داند که من طاقت ندارم/علی را بر در خیمه رسانم

وای علی اکبرم . . .

فقطّعوه بالسّیوف . . .


ارسال شده در توسط بهاری
مـرا اول مـــــــرا پایان حسین(ع) است
 مرادرد و مرا درمان حسین(ع) است
دل هر کـس به ایمانی سرشتـــــه
 مرا هم دین و هم ایمان حسین(ع) است
همه عالم به اذن حق تعالــــــــــی
چو عبدی سر به فرمان حسین(ع) است  
بهشت و جنّت و فردوس اعــــــلاء
همه معلــــــــــول پیمان حسین(ع) است

ح س ی ن

مراسم دهه اول ماه محرم الحرام 1434 ه.ق از پنجشنبه 25/08/1391 به مدت 11شب شروع برنامه: از ساعت 19:30 سخنران (5شب اول): دکتر حشمت الله قنبری و با مداحی: حاج محمدرضا طاهری و کربلایی حسین طاهری


ارسال شده در توسط بهاری

 

بازم محرّم . . .

باز هم سفره ای از اشک فراهم شده است

باز غم سهم دل عالم و آدم شده است

باز با رخت سیه ناله و فریاد کنید

ماه عشّاق حسین(علیه السّلام) است ؛ محرّم شده است . . .


ارسال شده در توسط بهاری
   1   2   3      >

جنبش وبلاگی خدا قوت مردمی نژاد

وبلاگ-کد لوگو و بنر