سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ولایت بهار

تنها یکی دو روز بعد از انتشار مطلب جهت دار رجانیوز علیه مصاحبه ی تلویزیونی رئیس جمهور - که با استقبال و باز نشر مشرق نیوز مواجه شد - سایت مشرق  هم تصمیم به حمله ی مستقل به رئیس جمهور را گرفت و تیتر اوّل خود را به مدّت ده ها ساعت به یک دروغ بزرگ اختصاص داد .

مشرق=دروغ

تخریب رئیس جمهور تا حدّی برای این سایت مهم بود که مخالفت های شدید کاربران هم نتوانست باعث تغییر تیتر دروغ مشرق شود . در زیر مطلب سایت مشرق و تعدادی از نظرات خوانندگان که از سانسور این سایت در امان مانده تنها در روزهای ابتدایی انتشار مطلب را می خوانید .

ابتدا مزخرفات سایت :

* سخنان رئیس جمهور در مصاحبه تلویزیونی این روزها با انتقادات جدی مردم و کارشناسان از طیف های مختلف مواجه شده است. منتقدان معتقدند پس از پیروزی بزرگ جمهوری اسلامی ایران در برگزاری اجلاس غیرمتعهدها و نمایش کارآمدی،امنیت ، انسجام و تاثیر گذاری در منطقه و فضای بین الملل، سخنان کنایه آمیز احمدی نژاد کام های شیرین مردم را تلخ و دستاوردهای اجلاس را ناخواسته به حاشیه برده است.

حالا نظرات :

نظر1

نظر2

نظر4

نظر3

نظر5

و خلاصه این گونه بود که : داداش مشرق رو سیاه شد !!!


ارسال شده در توسط بهاری

 

دکتر

دکتر احمدی نژاد :قانون اساسی مهمترین و اصلی‌ترین سند ملی است و بالاتر از آن نداریم و قرآن و روایات در عمل به همین قانون اساسی تبدیل شده‌اند. قانون اساسی میثاق ملی و ملاک عمل برای ماست و مهمترین دستاورد انقلاب ما محسوب می‌شود؛ همه حقوق ملت و رابطه ملت با دولت و روابط اجزاء دولت با حکومت بر اساس قانون اساسی تنظیم می‌شود. نسبت ما با دنیا و جهت‌گیری‌های کلی در عرصه سیاست، اقتصاد و سایر موارد هم که در قانون اساسی آمده باید به درستی اجرا شود. به اعتقاد من همه باید به دنبال اجرای قانون اساسی باشیم در ضمن اینکه همه ملت باید قانون اساسی را حفظ باشند و حقوق اساسی خود را بشناسند. بر اساس قانون اساسی حتی نمی‌توان با وضع قانون آزادی مردم را مختل کرد و حتی نمی‌توان به بهانه امنیت ملی آزادی مردم را دچار خدشه کرد و این جزء افتخارات ماست.

چند نمونه از اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران :

اصل 9

در جمهوری اسلامی ایران، آزادی و استقلال و وحدت و تمامیت اراضی کشور از یکدیگر تفکیک ناپذیرند و حفظ آنها وظیفه دولت و آحاد ملت است. هیچ فرد یا گروه یا مقامی حق ندارد به نام استفاده از آزادی، به استقلال سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و تمامیت ارضی ایران کمترین خدشه‏ای وارد کند و هیچ مقامی حق ندارد به نام حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور آزادیهای مشروع را، هر چند با وضع قوانین و مقررات، سلب کند.

اصل 11

به حکم آیه کریمه «ان هذه امتکم امة واحدة و أنا ربکم فاعبدون» همه مسلمانان یک امت‏اند و دولت جمهوری اسلامی ایران موضف است سیاست کلی خود را بر پایه ایتلاف و اتحاد ملل اسلامی قرار دهد و کوشش به عمل آورد تا وحدت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جهان اسلام را تحقق بخشد.

اصل 19 - برابری قومی

مردم ایران از هر قوم و قبیله که باشند از حقوق مساوی برخوردارند و رنگ، نژاد، زبان و مانند اینها سبب امتیاز نخواهد بود.

اصل 20 - یکسانی زن و مرد طبق اسلام

همه افراد ملت اعم از زن و مرد یکسان در حمایت قانون قرار دارند و از همه حقوق انسانی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با رعایت موازین اسلام برخوردارند.

اصل 23 - منع تفتیش عقاید

تفتیش عقاید ممنوع است و هیچ‌کس را نمی‌توان به صرف داشتن عقیده‏ای مورد تعرض و موُاخذه قرار دارد.

اصل 24

نشریات و مطبوعات در بیان مطالب آزادند مگر آن که مخل به مبانی اسلام یا حقوق عمومی باشد. تفصیل آن را قانون معین می‌کند.

اصل 26

احزاب، جمعیت‏ها، انجمن‏های سیاسی و صنفی و انجمنهای اسلامی یا اقلیتهای دینی شناخته‌شده آزادند، مشروط به این که اصول استقلال، آزادی، وحدت ملی، موازین اسلامی و اساس جمهوری اسلامی را نقض نکنند. هیچ‌کس را نمی‌توان از شرکت در آنها منع کرد یا به شرکت در یکی از آنها مجبور ساخت.

اصل 27

تشکیل اجتماعات و راه‏پیمایی‏ها، بدون حمل سلاح، به شرط آن که مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است

اصل 31

داشتن مسکن متناسب با نیاز، حق هر فرد و خانواده ایرانی است. دولت موظف است با رعایت اولویت برای آنها که نیازمندترند به خصوص روستانشینان و کارگران زمینه اجرای این اصل را فراهم کند.

اصل 32

هیچ‌کس را نمی‌توان دستگیر کرد مگر به حکم و ترتیبی که قانون معین می‌کند. در صورت بازداشت، موضوع اتهام باید با ذکر دلایل بلافاصله کتباً به متهم ابلاغ و تفهیم شود و حداکثر ظرف مدت بیست و چهار ساعت پرونده مقدماتی به مراجع صالحه قضایی ارسال و مقدمات محاکمه، در اسرع وقت فراهم گردد. متخلّف از این اصل طبق قانون مجازات می‌شود.

و . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

امّا اصول ذکر شده و ده ها اصل دیگر قانون اساسی فقط بخشی از افتخارات ملّت بزرگ ایران است .


ارسال شده در توسط بهاری

این همّت ما به جاست؛می گیریمش          با اینکه پر از بلاست؛می گیریمش

این بود پیام جنبش " نم " امسال          آینده از آن ماست ؛ می گیریمش!

ریاست دکتر

والعاقبة للمتّقین


ارسال شده در توسط بهاری

 

امام-احمدی نژاد

شعر از رخصت !!!


ارسال شده در توسط بهاری

 

پیرمرد احمدی نژادی

حامی احمدی نژاد

احمدی نژادی ها


ارسال شده در توسط بهاری
   1   2      >

جنبش وبلاگی خدا قوت مردمی نژاد

وبلاگ-کد لوگو و بنر