سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ولایت بهار

دکتر احمدی نژاد

دولت بهار/ به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان که ظهر امروز برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل در حرم بنیانگذار انقلاب حضور یافته بود در جمع خبرنگاران درباره جایگاه امام عظیم‌الشأن نزد ملت‌ها، اظهار داشت: خدای متعال که انسان‌ها را خلق کرد همه را دوست دارد و خداوند اراده کرده که همه انسان‌ها به قله‌های کمال دسترسی پیدا کنند و به حیات خود ادامه دهند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه خداوند در این مسیر هدایت گران و پیامبرانی برای انسان‌ها قرار داد، تصریح کرد: جنس این افراد متفاوت است البته آنها انسان هستند اما افرادی متعالی و آسمانی محسوب می‌شوند لذا حضرت امام نیز یک هدیه آسمانی به بشریت بود.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان خاطرنشان کرد:‌ در شرایطی که قدرت‌های جهانی همه حیثیت انسان‌ها را له کرده‌اند و همه رویکردها به دنبال قدرت و ثروت و یأس فراگیر شده بود، امام این مرد آسمانی مانند یک نور عظیم در دل تاریکی همه دل‌ها را بیدار کرد.

وی ادامه داد: حضرت امام(ره) یک تحول بزرگ روحی و معنوی در ملت ایران ایجاد کرد و ما را از یک سیر قهقرایی به یک سیر صعودی برگرداند. از این رو امروز ملت ایران یک ملت بزرگ، شجاع، خالق افتخارات عظیم و الگویی است.

احمدی‌نژاد در مقایسه وضعیت ایران قبل و بعد از انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما از هیچ به مسیری آمدیم که آینده آن به همه ارزش‌های الهی ختم خواهد شد و این امر را مدیون امام، لطف خداوند و عنایات ویژه امام عصر(عج) هستیم.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان ملت ایران را پرچم‌دار عدالت و صلح توصیف کرد و گفت: ملت ایران پیام‌آور آمدن انسان کامل است؛ لذا دهه فجر تجدید عهد و آغازی دوباره برای حرکت است و ملت ایران فارغ از هر موضوعی آرمان‌های انقلاب را دنبال می‌کند.

وی تأکید کرد: ملت ایران در روز 22 بهمن اقیانوس مواج، زلال و پالایشگر ایجاد می‌کنند و نور امید و همت و شجاعت را به دل همه ملت‌ها خواهند تاباند و ما نیز قطره‌ای کوچک در این اقیانوس هستیم.

احمدی‌نژاد درباره حضور خود در انتخابات مجلس گفت: کدام مجلس منظورتان است؟ من مجلس ختم زیاد می‌روم.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان، درباره توافقنامه ژنو و سبد کالا فقط به لبخندی اکتفا کرد.


ارسال شده در توسط بهاری

جنبش وبلاگی خدا قوت مردمی نژاد

وبلاگ-کد لوگو و بنر