سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ولایت بهار

طرّاحی و کار با فتوشاپ و اینجور کارا رو زیاد بلد نیستم امّا دیدم مرد قشنگیه از دست میره .

از بغض جمعی کینه توز و نامسلمان          همچون کیان پای پیاده رفت میدان
وقتی تبر بر گردنش بنشست ، با بغض          فریاد زد یا مقتدا ، سیّد علی جان
* * * * * * * * * *

کیانِ سیّدعلی


ارسال شده در توسط بهاری

<!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0in; margin-bottom:.0001pt; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:8.5in 11.0in; margin:1.0in 1.25in 1.0in 1.25in;} div.Section1 {page:Section1;} -->

هدف از نگاشتن این نوشتار ، انتشار سخنان رهبرمعظّم انقلاب در تاریخ 6/4/1390 است ، همراه با چند نکته .

این مطلب یک روز پس از سخنان ایشان نوشته می شود تا اگر کسی خواست معذرت خواهی ، تکذیب ، تأیید یا هر مورد مشابهی داشته باشد ، بهانه ی زمان نداشته باشد .

حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)در دیدار با مسئولان عالی قوّه ی قضاییه فرمودند :

هرگونه اقدام و یا القای تشکیک برای زیر سوال بردن فعّالیِت ها ، گزارش ها و آمارهای مسئولان عالی سه قوّه بویژه قوّه ی قضاییه ، اقدامی نادرست ، ضدّ اعتماد عمومی و بر خلاف مصلحت کشور است و همه ی مسئولان ، صاحبان تریبون و رسانه ها باید به این موضوع کاملا توجّه کنند .

وهمچنین افزودند :

زیر سوال بردن زحمات و گزارش های رسمی مسئولان عالی نظام در سه قوّه و سلب اعتماد عمومی ، کاری غلط است و همه ی مسئولان ، صاحبان تریبون ها و رسانه ها باید متوجّه این موضوع مهم باشند .

نکته : نمایندگان مجلس اصلا خودشان را ناراحت نکنند ، این نوشته به هیچ وجه قصد نقد هیچ فرد یا گروهی را ندارد . من تصمیم نگرفته ام به آن ها بگویم چرا آمار رسمی دولت در مورد اشتغال را زیر سوال بردند . حتی نمی خواهم در باره ی تشکیک در نرخ تورّم حرفی بزنم .نمی خواهم بگویم شما که کسی که خود را سرباز ولایت می داند و انتقادات رهبر را به کسی پاس نمی دهد و به خاطر کلام رهبر معذرت خواهی هم می کند را ضد ولایت می دانید ، چطور خود را ولایی می خوانید ؟!

فقط می خواستم بگویم یک وقت خدایی نکرده فکر نکنید حضرت سیّد علی این حرف ها را با شما هم بوده . نه ؛ اگر هم کسی این ها را از شما مطالبه کرد ، می توانید به سرعت با یک انتقاد از اطرافیان رئیس جمهور ، اذهان عمومی را از مسئله ی اصلی منحرف کنید ؛ ما هم قول می دهیم مطالبات رهبری را از یاد ببریم !!!

اصلا چه کسی می گوید احمد توکّلی مصداق بارز این سخنان است ؟ در جایی خواندم که او با دلایل قاطع آمارهای دولت در زمینه ی اشتغال را رد کرده است .حدس بزنید این دلایل چیست ؟

1- آمارهای بین المللی ؟ - نه / 2- آمارهای نهادهای غیر دولتی ؟ - نه / 3- حرف رمّال محل ؟ - نه / 4- . . . . . ؟ - نه / دیدید در مورد هوش و درایت او اشتباه کردید ؟! او آنقدر تواناست که از تعداد مراجعه ی مردم در زمینه ی اشتغال توانسته میزان بیکاری در کشور را تعیین کند . اصلا شاید دولت مصداق این کلام امام خامنه ای درباره ی رفتار خلاف مصلحت باشد ؛ "چرا دولت آمارهای منتشر شده از طرف احمد توکّلی ، این مسئول عالی رتبه ی قوه ی مقنّنه ، را نمی پذیرد ؟!" و همچنین آمار مشابهی که همین مسئول عالی رتبه در مورد نرخ تورّم ارائه کرد ! و اساسا سوال من این است که ما که چنین فرد توانایی داریم که می تواند با اندازه گیری تغییر قیمت یک کالای خاص ، نرخ تورّم را تعیین کند چرا انقدر برای بدست آوردن آمار هزینه می کنیم ؟!!!

در ضمن لازم نیست آقای علی لاریجانی توضیح دهد بر اساس کدام آمار رسمی می گوید هدفمند کردن یارامه ها با موفقیت انجام نشده و زحمات دولت را زیر سوال می برد و اساسا رابطه ی واردات سیب و آناناس با طرح هدفمند کردن یارانه ها چیست ؟ و یا رابطه ی انتقاد از دولت با انتخابات ریاست جمهوری یازدهم چیست ؟! و اصولا بهتر است نپرسیم رابطه ی تخریب دولت با هاشمی و رابطه ی هاشمی با لاریجانی چیست ؟! و کاری ندارم محمّدرضا خبّازی با چه سندی ادّعا کرده دولت به نیمی از قانون هدفمند کردن یارانه ها عمل نکرده ؟

اصلا بیخیال نکته !!! صحبت های امام خامنه ای را پی می گیریم :

رهبر معظّم انقلاب در ادامه ی سخنانشان به موضوع رسانه ای کردن اتّهامات نیز اشاره کردند و افزودند :

متّهم شدن به معنای مجرم بودن نیست ، بنابراین هیچ کس در قوّه ی قضاییه و خارج از این قوّه و در رسانه ها حق ندارد تا زمانی که جرمی ثابت نشده آن را رسانه ای کند

ایشان در ادامه خاطرنشان کردند:

هیچ لزومی به افشاگری وجود ندارد و هیچ کس حقّ ریختن آبروی یک مسلمان را ندارد .

ایشان با تأکید بر اینکه در شرع فقط در موارد خیلی خاص ، اجازه ی انتشار مجازات و یا علنی شدن مشخّصات شخص مجازات شونده داده شده است افزودند :

حتّی در مواردی که جرم در دادگاه نیز اثبات می شود ، نباید نام فرد مجرم علنی و رسانه ای شود ، زیرا خانواده ی وی تحت فشار قرار می گیرند و دچار مشکل می شوند .

نکته: در اینجا هم قصد انتقاد از هیچ کس را ندارم ، نمی خواهم بگویم بعضی ها که در قوّه ی قضاییه مقامات بالایی هم دارند ، چطور به خود اجازه داده اند اتّهام اطرافیان رئیس جمهور را همراه با نام متّهمین رسانه ای کنند ؛ در حالی که رئیس جمهور بارها رسیدگی به اتّهامات آن ها را درخواست کرده بود . نمی خواهم بگویم علی مطهری با چه استدلالی همه ی مشکلات کشور را به نحوی با مناظره مرتبط می کند و دولت را در آن متّهم می کند و با چه منطقی در یک مصاحبه که سراسر انتقاد از دولت و توهین به آن بود – که البتّه چاپ هم شده است – دولت را متّهم می کند به این که دولت اجازه ی چاپ مطالب انتقاد آمیز را نمی دهد و فضای نیمه خفقانی می سازد !!! نمی خواهم و حق هم نیست که از علی مطهّری که بی گناه را به عنوان متّهم معرّفب می کند ، توقّعی درمورد عدم اتّهام زنی به افراد داشته باشیم !

و حتّی نمی خواهم از سندهای غیر مستند رسانه ها علیه اطرافیان رئیس جمهور انتقاد کنم . فقط و فقط می خواهم به رئیس قوّه ی قضاییه بگویم : اگر واقعا همانطور که از نامتان پیداست صادقید ، هرچه سریعتر به اتّهامات اطرافیان رئیس جمهور از جمله : رحیمی ، مشایی ، ثمره هاشمی ، محصولی ، خود احمدی نژاد ، فرزندان احمدی نژاد ، خواهر و برادر احمدی نژاد ، همسایه های احمدی نژاد و کلّا هر کسی که به نوعی با احمدی نژاد رابطه دارد رسیدگی کنید ؛ امید است برخی دهان ها بسته شود .

پی نوشت : در جست و جویی که در خبر گزاری ها داشتم به این نتیجه رسیدم که خوش بختانه اکثر رسانه ها ولایتمداری خود را اثبات کرده اند در انتشار اخبار ، سخنان دیروز رهبر را کاملا مدّ نظر قرار داده اند ، امّا مواردی خلاف بیانات رهبر یافتیم که با پیگیری ها مشخّص شد که هیچ گونه ارتباطی به خبرگزاری ها ندارد و مقصّر جمعی از منابع آگاه هستند !!!

در پایان از منابع آگاه هم خواهشمندیم فرمایشات رهبر را مورد توجّه قرار دهند و آگاهی هایشان را بدون ذکر نام و جایگاه فرد ارائه دهند تا بهانه ای برای برخی خبرگزاری ها باقی نماند .


ارسال شده در توسط بهاری

<!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0in; margin-bottom:.0001pt; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:8.5in 11.0in; margin:1.0in 1.25in 1.0in 1.25in;} div.Section1 {page:Section1;} -->

سوّم تیر ؛ سالروز پیروزی ملّت بر اشرافیّت و سرآغاز جریان عدالت خواهی جهانی مبارک !!!

ابیاتی برای منتخب سوّم تیر 84 :

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

او مرد ره خداست ، می گیریمش          از منحرفین جداست ، می گیریمش

این است پیام "امّت سوّم تیر"          "محمود" برای ماست می گیریمش

* * * * * * * * * *

ما پیرو رهبریم و رهبر محور          دل کنده ز قدرت و ز تزویر و ز زر

با لطف خداوند جهان "ما هستیم"          با "مالک اشتر علی" تا آخر

* * * * * * * * * *

ما از تبار مادر پهلو شکسته ایم          دل را بجز به مهر ولایت نبسته ایم

دکتر فقط تو در خط "سیّد علی" بمان          آنگه نگر چگونه به پایت نشسته ایم

* * * * * * * * * *

دل کنده ز بند آب و نان کیست ؟ منم          آن که هدفش غیر خدا نیست ، منم

گویند که حرف خویش شفّاف بزن          آزاده و "احمدی نژادیست" منم !

* * * * * * * * * *

هرگونه گزند و شرّ و آفات بد است          حرفی که ثمر دهد مکافات بد است

دکتر به خدا از تو توقّع بیش است          در "دولت عشق" انحرافات بد است

* * * * * * * * * *

ما ملّتی بصیر و علی یار و آگهیم          ما مرد طی نمودن هر جاده و رهیم

بر هیچ مغرض متجاوز به لطف حق          حقّ تباه کردن دولت نمی دهیم

* * * * * * * * * *

ما غرق تحرّکیم چون کرخه و دز          تخریب برای ماست "خطّی قرمز"

رسوایی خطّ انحرافی آری          تخریب هر آنچه کرد دولت هرگز

* * * * * * * * * *

ای کاش انحرافات ، بر دار رفته باشد          در چشم اهل فتنه ، صد خار رفته باشد

اسفندیار دولت ، چشمش شده پر از خون          گویا که تیر "مصباح" ، درکار رفته باشد

* * * * * * * * * *

ای کاش که یک روز به جایی برود          بهتر که وی از راه هوایی برود

این گشته تمام آرزوی دل من          "محمود بماند و مشایی برود"!


ارسال شده در توسط بهاری
<      1   2      

جنبش وبلاگی خدا قوت مردمی نژاد

وبلاگ-کد لوگو و بنر