• وبلاگ : ولايت بهار
  • يادداشت : دزد و کليد
  • نظرات : 2 خصوصي ، 6 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    مسدود شدن يوزر "محمدصادق" از شبکه محبان اهل البيت (هادي نت)
    مطالب اين وبلاگ (http://khodapasand.blogfa.com) از نوشته هايي که در شبکه هادي نت با يوزر "محمدصادق"(sadegh14) قرار مي دادمُ تغذيه مي شد.

    ديشب يکي از دوستان هادي نت انتقادي را مطرح کرد اما يکي از مديران اين شبکه مذهبي به اسم آقاي هادي مرتضوي? با برخورد غير فرهنگي و بدون صبر و سعه صدر? اقدام به حذف پست و محدود کردن آن کاربر کرد. من هم که از اين اقدام نسنجيده آقاي مرتضوي انتقاد کردم? با حذف پست و ديدگاههايم مواجه شدم. امروز که خواستم وارد شبکه شوم? ديدم که اجازه ورود داده نشده و يعني مسدود شدم.

    حال شما خودتان با مطالعه مطالب اين وبلاگ قضاوت کنيد که چرا يک نفر که مسئوليتي در شبکه مجازي در راستاي ترويج دين و اخلاق دارد? خودش بدون سعه صدر و شکيبايي لازم? برخورد سلبي و خشن با کاربران متدين دارد. کاربراني که به جاي فيس بوک و تويير? ترجيح داده اند در يک شبکه مذهبي فعاليت داشته باشند اما با برخوردهاي غيرعاقلانه و خشن? فرصت حضور آنها و درج مطالب اخلاقي سلب مي گردد.

    به هر حال با توجه به مسدود شدن يوزرم در هادي نت? از تمام دوستاني که در اين شبکه اظهار نظر مي کردند و مطلب مي نوشتند? خداحافظي مي کنم و حلاليت مي طلبم. التماس دعا