• وبلاگ : ولايت بهار
  • يادداشت : دزد و کليد
  • نظرات : 2 خصوصي ، 6 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    مسدود شدن يوزر "محمدصادق" از شبکه محبان اهل البيت (هادي نت)
    مطالب اين وبلاگ (http://khodapasand.blogfa.com) از نوشته هايي که در شبکه هادي نت با يوزر "محمدصادق"(sadegh14) قرار مي دادمُ تغذيه مي شد.

    ديشب يکي از دوستان هادي نت انتقادي را مطرح کرد اما يکي از مديران اين شبکه مذهبي به اسم آقاي هادي مرتضوي? با برخورد غير فرهنگي و بدون صبر و سعه صدر? اقدام به حذف پست و محدود کردن آن کاربر کرد. من هم که از اين اقدام نسنجيده آقاي مرتضوي انتقاد کردم? با حذف پست و ديدگاههايم مواجه شدم. امروز که خواستم وارد شبکه شوم? ديدم که اجازه ورود داده نشده و يعني مسدود شدم.

    حال شما خودتان با مطالعه مطالب اين وبلاگ قضاوت کنيد که چرا يک نفر که مسئوليتي در شبکه مجازي در راستاي ترويج دين و اخلاق دارد? خودش بدون سعه صدر و شکيبايي لازم? برخورد سلبي و خشن با کاربران متدين دارد. کاربراني که به جاي فيس بوک و تويير? ترجيح داده اند در يک شبکه مذهبي فعاليت داشته باشند اما با برخوردهاي غيرعاقلانه و خشن? فرصت حضور آنها و درج مطالب اخلاقي سلب مي گردد.

    به هر حال با توجه به مسدود شدن يوزرم در هادي نت? از تمام دوستاني که در اين شبکه اظهار نظر مي کردند و مطلب مي نوشتند? خداحافظي مي کنم و حلاليت مي طلبم. التماس دعا

    سلام .عالي بود. لينک شديد.
    + همت نيوز 
    همت نيوز امد
    در خلا رسانه هاي احمدي نژادي
    همت نيوز يک رسانه دانشجويي است که به هيچ ارگان نهاد، سازمان و تشکلي وابسته نيست و تنها بر اساس احساس وظيفه در راستاي طرح نظرات دانشجويي در فضاي رسانه هاي سايبري کشور راه اندازي شده است.

    سعي ما بر اين است که يکصدايي رسانه هاي سايبري را شکسته و وراي منافع حزبي و سياسي رسانه ها، اخباري را به گوش شما برسانيم که در سيلاب خبرسازيها و خبررساني هاي اين روزهاي کشور، کمتر قادر به شنيدن آن هستيد.

    با ما باشيد…
    لينک يادتون نره[گل]
    پاسخ

    سلام ! / اميدوارم احمدي نژادي باشيد و احمدي نژادي بمانيد . . .


    سلام

    شعر زيبايي بود واقعا!

    با سلسله مطالب تربيت به روزم.

    راستي اجازه هست از مطالب وبلاگتان استفاده کنم؟

    بهاري باشيد

    ياحق

    پاسخ

    سلام عليکم !/لطف داريد . . . /الآن خدمت مي رسم . . ./ وبلاگ خودتونه ؛ اين حرفا چيه ؟!. . ./عزيز و سربلند و پيروز باشيد . . .
    + بهاري(مبشر بهاران) 
    سلام همسنگر!
    برادر جالب بود ولي.. پس خطاب به کيه؟!
    با "خدا هم با ماست" بروز هستم...
    يا علي! [گل]
    پاسخ

    سلام عليکم !خطاب به کسي نيست ؛ يه قصّه ي ذهني سادس !الآن مي رسم خدمتتون . . .عزيز و سربلند و پيروز باشيد . . .
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ دوشنبه 1 مهر 92 نوشته (دزد و کليد) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    عليکم السّلام !ممنون !///عزيز و سربلند و پيروز باشيد !