سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ولایت بهار

سایت خبری علف در مطلبی که در رأس اخبار خود قرار داده است دست به اقدامی عجیب زده و در مطلبی کاملا "سیاسی کارانه" وزیر آموزش و پرورش را به روش نیمه مستقیم(!) به اهانت به افکار عمومی متّهم نموده است ! عجیب تر اینکه اساس همه ی تهمت های روا داشته شده در این مطلب تنها یک موضوع و آن هم عذر خواهی آقای وزیر(اشتباه نکنید ! به خاطر عذرخواهی وزیر ؛ نه عدم عذرخواهی او !) از حادثه ای است که به نظر می رسد مقصّر و یا حداقل مقصّر اصلی آن ایشان نباشد !

این سایت در اشاره به عدم تقصیر وزیر در این حادثه نوشته است " کناره گیری لزوما به معنای قبول تقصیر نیست ؛ لیکن احترام به عموم و ابراز همدردی و نوعی پاسخگویی و التیام نهادن به احساسات جریحه دار شده و آسیب دیده عموم است والا همه می دانند که ممکن است یک مقام مسئول رده بالا نقشی هم در حادثه نداشته باشد .

البته به نظر می رسد در صورت استعفای وزیر، سایت علف اوّلین ویا حداکثر دوّمین(هیچ وقت تابناک و خبرآنلاین و ... رو دست کم نگیر!!!) سایتی باشد که دولت را به بی ثباتی در مدیریّت متّهم کند و رئیس جمهور را مسئول عواقب آن بداند !

این سایت در ادامه چند مدیر ژاپنی را که پس از آسیب ناشی از سونامی در برابر روستائیان خم شده اند را به عنوان الگوی مدیران معرّفی کرده است !

 


ارسال شده در توسط بهاری

جنبش وبلاگی خدا قوت مردمی نژاد

وبلاگ-کد لوگو و بنر