• وبلاگ : ولايت بهار
  • يادداشت : بدون شرح . . .
  • نظرات : 1 خصوصي ، 4 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + امير 

    سلام عليکم ورحمت الله وبرکاته

    اولاکه منازدرجه ي معصوميت ايشون اطلاعي ندارم وشما هم همچنين ثانيا اونايي که در حد انقاد به ايشون هستند يا موردي نديند ياصلاح به انتقاد نبوده ثالثا به قول خودت امام خامنه اي هم به انتقاد ها توجه ورسيدگي مي کنندحالا شما چرا تحمل انتقادنداريد حالا نميدونم خدايي نکرده شما از امام بالاتريد درضمن چندسوال هم در مورد شعرمحمود تولدت مبارک دارم اول اينکه در بيت پنجمگفتي (تا کنون کشورمان چون جسد بيجان بود)اين يعني درتمام مدت 1357تا1384کشور را مانند جسد دانسته ايدودوران رهبري امام ورهبري ورياست جمهوري امام خامنه اي ورياست جمهوري شهيد رجايي و...را هيچ شمرده ايددوم اينکه در بيت هفتم گفتيد(سر گروه سپه حق سوي ميدان امد) لازم است که ذکر کنم سرگروه سپه حق خداوند متعال است ونماينه خداوند در عصر حاضر امام زمان عجل الله است ونماينده امام عجل الله در عصر غيبت امام خامنهاي است سوم در بيت هشتم گفتيد(در زمان ستم ودوره ي بي اخلاقي)اين حرف شما ايااين حرف شما اهانت به ملت نيست البته من هم قبول دارم بي اخلاقي هست اما درعين حا خوبي ها هم زياد است فقط کافي است نيمه پر لي وان را نگاه کنيم چهارم اينکه شما بيداري اسلامي را به دکتر نسبت داديد البته من قبول دارم که ايشانزحمات زيادي مي کشند اما شما زحمات امام وملت راناديده گرفته ايد توجه کن که من نه سياسيم نه متاسفانه از سياست سر در مياورم ونقد من نسبت به رويه شماست انتقاد به عا لم ديني حق نيست اميد وارم که از من ناراحت نشوي

    پاسخ

    عليکم السّلام .
    1-من از عدم معصوميّت ايشون اطّلاع دارم ؛ اگه شما به 15 معصوم اعتقاد داريد که ديگه به خودتون مربوطه !
    2-زماني که برخي از اين آيت الله ها علي مطهّري را (که چندين سال رييس جمهور منتخب ملّت را به عنوان عامل فتنه ي 88 معرّفي مي کند )، پيرو شهيد مطهّري مي نامند و خواص (همان هايي که به قول شما صلاحيت انتقاد از اين بزرگواران را دارند) ساکت مي نشينند ديگر براي ما خاصيت خواص بودنشان لکّه دار مي شود . آيا تهمت به رييس جمهور پيروي از شهيد مطهّري است ؟ آيا اين توهين به ملّت نيست ؟ اگر قبول داريد که توهين به ملّت است ؛ سکوت در برابر آن جايز است ؟ اگر جايز نيست پس کسي که ساکت بوده صلاحيتش را از دست داده است . براي من هيچ مصلحتي توجيه نمي کند سکوت در برابر توهين به ملّت را ؛ و ظلم را ./در ضمن اين چه مصلحتي است که در آن توهين به رييس جمهور مستحب و انتقاد از بعضي ها حرام قطعي است ؟(نمود حرمتش بازداشت آقاي جوانفکر ، احمد شريعت و ...)
    3-کي تحمّل انتقاد نداره ؟!!! انتقاد که هيچ ؛ کم کم داريم تحمّل فحش هاي . . . رو هم پيدا مي کنيم ؛ هنوز اوّل عشقه !
    4-اين شعر سال گذشته سروده شده و سوالات از آن در نظرات مطلب "محمود ؛ تولّدت مبارک !!!" سال 90 پاسخ داده شده است . برو اونها رو بخون اگه باز هم سوال داشتي بپرس .
    يا مهدي(عجّل الله تعالي فرجه الشّريف)
    + امير 


    سلام

    شما حالا حالاها مونده که حضرت اقاي جوادي املي را بشناسيد ما در حدي نيستيم که از اين مرد بزرگ انتقاد کنيم حتي در حدي هم نيستيم که ازحرف ايشون انتقادکنيم در مورد ايشون بيشتر تحقيق کنيد وروي حرفاشون بيشتر فکرکنيد

    پاسخ

    سلام برادر1-فرض:حرف شما درست ؛ ما در حدّي نيستيم که از ايشون انتقاد کنيم "حتّي از حرف هاي ايشون!!!" ؛ چرا اون هايي که در اين حد هستند وظيفه شون رو در اين مورد انجام نميدن ؟؟؟ اگه ايشونو معصوم مي دوني که بحث فرق ميکنه ./2-امام خامنه اي مي فرمايند : شما از من هم مي توانيد انتقاد کنيد ؛ حالا نمي دونم ايشون از مقام رهبري هم بالاترند ؟!؟!؟!/3-من حتّي از ايشون انتقاد نکردم ؛ چند تا جمله شون رو منتشر کردم . . . اگه جملات مشکل داره اشکال از حضرت آيت الله است ؛ نه من .4- . . . .همين ها کافي است ؛ درخانه اگر کس است . . .يا مهدي(عجّل الله تعالي فرجه الشّريف)


    سلام دوست عزيز.

    خيلي خوبه که تو همه موارد انصاف داشته باشيم.

    آمشکل ما اينه که همه يا بد هستند يا خوب مثلا بين افرادي که ما باهاشون اختلاف داريم.برخي مير حسن موسوي رو مثل محسن رضايي ميدونن يا ....در حالي که افراد رو نبايد با يک مصداق مهر خوب يا بد بهشون بزنيم.

    من هم به سخنان خيلي انتقاد دارم ولي بايد مثل رهبر جوري انتقاد کنيم که خداي نکرده تخريب آن فرد رخ ندهد.

    باي مثال شما آمديد آيت الله جوادي آملي را با يک انسان خبيث مقايسه کرديد و به مخاطب القا کرديد که او هم مانند دشمن است.

    اين کار خشم خدا را در پي دارد.

    ميتوانستي به رغم انتقادات خيلي لطيف در کنار نقااط مثبت يک انتقاد کوچک آن هم نه به شخص بلکه به حرف هاي اين چنيني ميزدي.

    يا علي مدد

    پاسخ

    عليکم السّلام برادر !کاملا حق با شماست ولي بعضي وقت ها بعضي افراد حرف هاي فوق نسنجيده مي زنن اونم نه يک بار، چندين بار آدم عصباني ميشه ؛ من هم آرام ترين و متين ترين کاري که مي تونستم انجام بدم اين بود که يه جمله ي شبيهش رو بنويسم + گوينده اش .ولي کلّا حق با شماست ؛ ممنون که تذکّر داديد ؛مطلب رو تقريبا حذف کردم !!!يا علي(عليه السّلام)
    با سلام
    با ورود به "رييس جمهور ايرانيان" بصورت اتوماتيک مي توانيد به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب پيرامون اشتباه نگرفتن دوست و دشمن گوش نموده و فايل آن و تعداد زيادي از فايلهاي صوتي و تصويري را در بخش "آرشيو موضوعي / کليپ صوتي و تصويري" دانلود و منتشر نماييد.

    >>> پيشنهاد ميکنم صوت سخنان هشدار دهنده حضرت آقا را حتما شنيده و منتشر نماييد.

    http://ir-president.blogfa.com/cat-1.aspx

    به اميد ظهور